U bent van plan te gaan verhuizen, maar moet eerst uw huis verkopen. Hoeveel is mijn huis waard, hoe breng ik mijn huis onder de aandacht van een zo breed mogelijk publiek, hoe te onderhandelen over de vraagprijs/koopsom en tot slot hoe komt een koopovereenkomst tot stand? Kan ik dit allemaal zelf of schakel ik toch een makelaar in? Wij adviseren u bij een dergelijke belangrijke beslissing toch een ervaren vakman/vakvrouw in de arm te nemen. De makelaar kan u volledig begeleiden bij de verkoop van uw woning en neemt allerlei specialistische werkzaamheden uit handen. Resultaat is dat u de beste prijs voor uw woning zult ontvangen. De werkzaamheden bestaan dan ondermeer uit de volgende activiteiten:

  • Bespreken van specifieke wensen van de verkoper
  • Bespreken van het object
  • Opstellen van een verkoopplan
  • Beoordelen van de bouwkundige staat
  • Kadastraal en juridisch onderzoek verrichten
  • Presentatie van de woning
  • Organiseren van bezichtigingen
  • Voeren van onderhandelingen
  • Opstellen van de koopovereenkomst
  • Begeleiden tot en met de levering van de woning (notaris)

Deze diensten kunnen zowel volledig als in deeldiensten worden uitgevoerd. Vraag naar de mogelijkheden.